tisdag 31 juli 2012

31 juli 10:19

Sommaren tickar förbi.. Snabbt går det.

Hade en supertrevlig eftermiddag ute i Vad igår med Karin och hennes familj och därefter lämnade vi Heaven hos farmor för att bege oss till Bauhaus för införskaffning av utemöbler .)Nu har Bart fått köpa sig dom han ville ha till ett mycket bra pris :) Vi är nöjda..

Middag hos farmor och sen hem. Leo somnade direkt, Heaven med.. och Sammy somnade när han åt vid 21,20 så jag la honom inlindad i en filt i sin säng och där sov han tills jag väckte honom halv två. Var inte meningen att jag skulle väcka honom men tyckte att det blev varmt med filten han hade om sig så ville lossa lite på den. Dumma mig.

Sen tog alla barnen sovmorgon. Till exakt 07:17. Det tackar jag för:) Sammy åt ju givetvis däremellan coh Leo åt en flaska kl 05 och fick en ny blöja men endå. Lyx.

Nu är barnen på dagis och idag var det inte kul att lämna. Helt plötsligt skulle Leo och Heaven vara på olika avdelningar men det slutade med att Leos bästa fröken Helena följde med Leo ut så han fick sitta på Heavens cykel :) Gick utmärkt. :)

Jag har gått spåret och är assvettig. Sammy äter och sen blir det in i duschen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar