måndag 13 augusti 2012

13 augusti 23:39

Jätteglad över att åka när Leo ylar är jag inte. Han ligger här bredvid oh skriker nu. Är väl drygt en halvtimme han skrikit nu.
Tårarna rinner men ögonen är stängda. Drygt som fan är det. Vet ju att man bara kan vänta ut det och att det Intw är någon ide att bli stressad. Men det e jobbigt att aldrig få sova. Lagom till Leo somnar kommer Sammy vakna för att äta. Sen hinner man lagom somna igen så vaknar väl Leo.

Var ju på BVC med Sammy idag. Han var numera hela 60cm lång och 5340gram. :) han växer som han ska.

Tog upp detta med Leo. Vi ska prata om det på läkarbesöket 2/10. Hon hoppades att det skulle ge sig nu när vi byter miljö.

Gick iaf bra för Bart att simma igår. Dock tog det längre tid en vad han önskade. Nästa år. Blir peppad. Vill led träna. Men även om jag skulle kunna få till det så orkar jag inte när jag aldrig får sova.

Suuuuuck. Leo var just tyst i fem min men sen satte han igång igen.

2 kommentarer:

  1. Adrian skrek och gnällde ett tag här nyss och på 10 minuter tänkte jag: Hur fan gör Linnea som inte blir sinnessjuk? Jag lider så med dig/er!
    Min prins fick Alvedon och nässpray. Snorig som tusan blev han från ingenstans så han kände väl du inte kry. Nu sover han igen och nu har hag vridit och vänt mig i 1,5 timme. Kan inte sova. Lycka vore att få ära kinamat. Kör försiktigt imorgon. Eller ja Bart, jag vet.

    SvaraRadera
  2. Ammar du bara Sammy nu, är ju skönt att han växer som han ska då :)

    SvaraRadera