fredag 17 augusti 2012

17 augusti 09:00

Jag dör om nätterna. Så jävla varmt!!! Fick Leo att somna i sin spjälsäng och efter att ha ammat Sammy la jag honom i sin säng. Vaknade av att Leo gnällgrät, gnällgrät, skreeeeeeeeek, tyst, gnällgrät, gnällgrät, skriiiiiiiiiiiiik i ca en timme innan han blev tyst. Lyfte över han till mig men inte hjälpte det någonting.

 Vaknade sen av Sammy som pep och hade sig och då hade han flaxat runt i sängen så han låg med fötterna utanför spjälorna. Finns inge skydd. Svärmor säger att vi får åka till IKEA men jag tycker att vi får väl ordna något med det som finns. Man behöver inte köpa en massa nytt.

 Heaven vägrade att sova igår eftersom hon skulle sova med mamma, sen med pappa, sen med mamma, sen med pappa. Så behövde det skrikas en hel del också innan hon väl kunde bli tyst och lägga sig ner och sova.

 Vi har ju som sagt två sovrum så antar att jag idag ska flytta in Heavens madrass till mitt rum så att hon kan välja rum. Blir lyx för Bart då som får ett helt sovrum för sig själv och ostörda nätter. Han hade inte hört Leo alls inatt..

 Däremot så kom han och hämtade Leo idag med för att jag skulle få sova lite till och det tar man tacksamt emot. Sammy har just vaknat igen så jag ammar och sen så ska jag ut på min morgonpromenad.. 50 min promenad i gassande solsken. Inte jätteskoj men behövligt. :)))) Sen när leo sover middag ska vi ta oss iväg till en lekpark i Aalst med heaven. Heaven ville åka utan Leo sa hon så det får vi väl ordna då.. Men just för tillfället är jag DUM så jag får inte heller följa med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar