lördag 18 augusti 2012

18 augusti 22:51

Framme. Vi tog oss iväg till bredene. Känns mycket svalare här.

Blev några amningsstopp på vägen men nu sover barnen gott. Vi har gjort om "barnrummet" och skjutit ihop sängarna så att jag kan sova där med Sammy och Leo så får Heaven och Bart sova i "vuxenrummet".. =)

Hade en bra eftermiddag trots värmen. Helen och Cedric kom över på besök så hade sällskap och då kändes allting lättare. Har gnällt hela dagen om att jag inte kan ha en pool då jag måste sitta inne och amma Sammy eftersom det är så varmt men insåg sen att vi har ju hans farmors trädgård så är det fortfarande sol när vi åker hem från Bredene så blir det en lite större pool vi kan sitta i med barnen i trädgården där.

Hade en tråkig incidient. Heaven tycker om att klippa och klipper gärna och mycket. SVärfar lät henne klippa hans hår!!! Gissa vad Heaven klippte sen. Helt korrekt. Sitt eget hår..


Sammy slappar på gräsmattan. 


Heaven och Leo kollar in kossorna i grannträdgården.. 


Man kan hoppa ner i vår pyttelilla pool tycker både Heaven och Leo. 


Leo sover i "barnrummet" i husvagnen. 


Heaven sover i "vuxenrummet". 

Sammy sitter i maxicosin och chillar. Nu är klockan mycket så snart dags att gå och sova så att man orkar med morgondagen :) Sammy är dock vaken. Ligger här bredvid mig och käkar på sin hand =)

1 kommentar:

  1. Ursäkta om jag säger detta, men idiotiskt drag av svärfar där. Klippte hon mycket?

    Fattar inte var ni är nu? Vem äger den gigantiska husvagnen ?

    Jäääklar vad stor Sammy ser ut att ha blivit på kortet han ligger i ärmlös body. Det går för fort.
    Kram o gonatt!!

    SvaraRadera