söndag 19 augusti 2012

19 augusti 12:37

Fortsätter fundera över vad vi ska ha för tvkanalutbud när vi flyttat till radhuset. Viasat är en sida jag för tillfället kikar in.
 Just nu har dom erbjudande om att man kan pröva deras utbud gratis i 3 månader. Kanske kan det vara någonting för mina ammande nätter och mina skrik och panik nätter med Leo.

 Finns ett stort utbud av kanalpaket och jag skulle säkert kunna hitta något som passar hela familjen. Tydligen kan man få det både via parabol, bredbandstv och kabeltv.
Antar att kabeltv skulle passa oss bäst eftersom vi har tele2 som bredbandsoperatör.

Tror att viasat film är det som skulle passa oss bäst då vi gärna kolla in långfilmer tillsammans hela familjen. Kolla in Viasat och se vad du tycker om sidan.

Har du Viasat får du gärna tala om det för mig och säga vad du tycker. Är det värt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar