tisdag 21 augusti 2012

21 augusti 06:50

God morgon. Kl 06:30 var det godmorgon sa Leo. Kanske att han somnat om bredvid mig tillslut igen om jag legat still men var tvungen att byta ställning på benen och då så märkte han ju att jag var vaken :) Men han sov hela natten igen. Hoppas han slutat med sitt skrikande =)))))

Sammy sov till 04:30ca innan han åt igen. Skönt det. Så att det hinner fylla på sig lite. Läser i privat grupper på facebook om att det spänner i brösten, att man måste pumpa för att minska på trycket etc. Känner aldrig någonting sånt.

 Har lite funderingar så här på morgonkvisten. Ni som har pojkar. Springer dom omkring och skvätter? Jag frågade Bart om det igår och han sa att Leo kanske är som en hund som markerar rivir. :)

Jag försöker låta honom springa utan blöja utomhus för att inne vill man inte när han bajsar mycket och ofta.. :D Eller gjorde.. Kommer till det. Men igår efter sin andra jätteblöja med bajs så fick han vara utan blöja. Inte så länge. 20 min kanske bara eftersom han ska springa in hela tiden och tror inte svärmor blir så glad om Leo kissar/bajsar inne i husvagnen. Men vad jag såg så kissade han 6ggr. Bara småfläckar. Är det så? Dom kissar inte en gång och mycket utan hela tiden?

Bajsar gör han faktiskt mindre. Eller inte mindre men färre blöjor. Vi slutade ju med 1års vällingen (mild fullkorn) och började ge majsvälling istället. Leo ratade vällingen mera och mera och nu äter han inte välling alls.Inte druckit välling på 1½ vecka. Vägrar ta emot flaskan.

Ang annan mat så äter han inte så mycket av den heller. Beror på dagshumöret. Mest frukt som slinker ner.

Tänker på dig Ingela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar