lördag 25 augusti 2012

25 augusti 07:30 *

Så trött på att se ut som en gammal, trött och sliten mamma som inte orkar ta itu med mig själv. Därför har jag nu börjat kolla efter hårvårdsprodukter som kanske kan få mitt hår att se lite gladare ut. Bellbox är en sida som säljer en uppsjö av hårvårdsprodukter för alla hårkategorier du kan tänka dig. Själv drar jag en kam genom håret på morgonen för att jag hinner inte mera och jag börjar känna att det kanske är dags att göra någonting för sig själv.

Hittade ett schampoo som skulle passa mig ".TIGI Love Peace & The Planet Eco Awesome Shampoo". 

Vem vill inte gå omkring och lukta pelargonolja, lavendel, rosmarin, jojobaolja och aloe vera som detta 

shampoo innehåller. Enligt Bellbox skall man även bli att känna sig både fantastisk och medveten och det skulle passa mig alldeles utmärkt.. 

Kanske dags att göra en beställning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar