fredag 3 augusti 2012

3 augusti 07:02

Trött och svettig. Det är jag det.

Gick en promenad med Marina igår. Heaven var inne hos dom och Leo följde med i vagn. Promenaden tog väl runt 45 min och Leo sov drygt halva :/// sen var det kört. Ingen middagssovning för honom. Gick inte. Sammy hade en ät och näradag. Skrek så fort man la ner honom. Som tur är så ringde Karin och kom över. Räddade mitt psyke. :) vi gick till lekparken och barnen lekte.

Bart åkte till återbruket efter jobbet och sen hem. Packade några kartonger och bar ut möbler i trappen som Lillis skulle ha. Alla kartonger står
Med ute nu och vår lägenhet ser inte ett mindre tömd ut för det. :///

Jag åkte själv ut till maxi igår
Kväll. Skönt med lugn och ro.

Leo däckade redan 18:20. Själv la jg mig nog redan 2115 och ammade och runt 22 började Leo skrik och panik. Inget dög. Tog vi upp honom skrek, sparkade och slog han. Gav vi napp eller kanin kastade han eller slog bort det. Försökte jag visa in the nightgarden på telefonen slog han bort den. Till slut tog Bart upp honom
Och kollade tv. Jag la mig. Bara för Tt höra honom börja skrika igen fem
Min senare. Då testade vi IGEN att skjuta in vår säng mot väggen så tog jag Leo till mig. Han la sig och lagom
Till jag somnat började Heaven skrika så då satte han igång igen. Så cirka
2,5 h efter han vaknat somnade han igen. Sen har han bara vaknat tre ggr till och ingen flaska har han fått. För att lämna sängen kunde jag inte för då ska han klappa på Sammy (läs slå)!

Fy helvete säger jag bara. Vet ju att det ger sig. Med Heaven när hon var tre.

Jag är imponerad över alla som har tålamod med sina barn. Mitt tålamod är på noll nu när man aldrig får sova. Får
Bita mig i läppen för att inte svara otrevligt när folk pratar med mig.

Är så jävla trött.

Hoppas att Leo tänker sova idag och Sammy med så jag hinner packs lite och göra lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar