torsdag 30 augusti 2012

30 augusti 03:34

Jag är grymt trött. Sammy somnade återigen i sin säng med napp och dumbo efter amning men kunde jag somna?? Nej. Framåt halv tolv tolv somnade jag och Sammy före tio.

Hittills har Leo vaknat tre ggr oxh nu sista gången väckte han Sammy så har precis ammat och testat lägga han i sin säng igen. Vågar inte ha honom hos mig. Sover oroligt när han är här eftersom han rullar efter mig. Hoppas vi får sova mera nu. Vet att i morgon blir det ingen vila. Bart ska hjälpa sin mormor och morfar oxh svärmor jobbar.

På kvällen är det katuit och jag vill gärna följa med och ta del av lite belgisk historia men grämer mig redan för det. :/.

Bjuder på en bild på en arg Sammy som har ett av sina sällsynta tillfällen han får ligga på mage och vara arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar