onsdag 8 augusti 2012

8 augusti 23:02

Min dröm om sömn blir inte i natt. Heaven, Leo och Bart sover. Sammy äter. Och äter. :/.

Leo gnäller iofs men en så länge i
Sömnen.

Vem vill vara vaken så här sent. :/

00:17 fick sova en stund iaf. Leo skrek och hade sig i sömnen ett tag men till slut så eskalerade det och han var hysterisk! Vägrade allt. Men nu fiknas tyst på honom. Tog väl tio min. Hittade en gammal kaka han tuggar på. Hoppas han tänker sova sen. Jag är så trött. :/00:38. Skrik skrik. Skrik för att jag la mig ner. Skrik för jag sitter ull. Herregud vad livet måste suga när man bara vill skrika. Nu är jag så hemsk så
Bart har gått till Heaven. Sammy fått byta plats och Leo får ligga bredvid mig. Så då måste man ju. Ja just det. Skrika. Hoppas han sover före 01 iaf. Natten är snart slut men förhoppningsvis går morgondagen snabbt så den tar slut så det blir kväll och KANSKE blir morgondagens kväll toppen. Leo somnar snabbt och sover igen som han faktiskt brukade göra. Vem vet. 00:42 och det är tyst. Iaf för en sekund. Var ska man få tålamod ifrån att lyssna på honom?

00:51. Han blev tyst en stund. Jag la mig ner. Skriket var igång. Skriket började mattas av och då kom Bart och la på honom en filt. Nu skriker han hysteriskt igen. Bart har ingen lust att ta med honom till Belgien för han tycker inte att folk ska behöva lyssna på honom. Jag förstår honom. Man blir låst när det skriks hela nätterna. Så i Belgien blir det ju att gå upp och lämna huset varje natt. Fy. 00:54. Han sover inte fören kl ett.

Antar att folk undrar varför jag skriver blogg när han skriker. Jo för att inte förlora tålamodet. Något måste jag göra.

00:59 börjar bli uppehåll i skriket. Skrika 10 sekunder sen tyst en stund. Ligger vid mina fötter. Skulle behöva byta ställning men bäst jag inte rör mig. Snart vaknar väl Sammy igen för att äta.

Han somnade tillslut :) kl är 04/11 och han har skrikit runt tio min nu.

04:22 bart kom just upp och talade om att han skulle ta in på hotell. :) men Leo blev tyst. En stund. Suck. Varför Leo??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar