torsdag 9 augusti 2012

9 augusti 20:24

Så är kvällens läggning igång. Över en timme har vi legat där nu. Både jag och Bart. Hjälper inte. Då så ska det busas. Nu drog jag för så får han skrik/gnälla. Ligger bredvid men inte är han nöjd.

Skriver dessa inlägg för att föra sömndagbok. Har ju varit med om detta tidigare så vet ju vad som väntas.

Längtar till vi bor i radhuset och Leo har sin älskade säng igen. På måndag ska vi förmodligen sova inne så Bart får sova om han ska köra massa bil sen. Skulle eg ha behövt två hytter på båten med.

Har iaf haft en bra dag. Sammy och Lei sov middag samtidigt och Heaven kollade film med farmor så jag sov middag en timme. Behövligt eftersom jag är trött så att det flimrar/svartnar för ögonen och jag är rädd för att ramla i backen.

Varit på badhuset idag med. Så badat har dom med gjort. :) kul att Leo börjar gilla vatten nu. Ej velat bada så mycket förut.

Nu börjar Sammy skrikgnälla så snart dags att gå härifrån då han behöver äta.

En timme senare. 21:20. Leo är vaken och skriker. Ja till slut blir han väl tyst.

Han somnade faktiskt runt 21:35. Nu är kl 00:40. Redan i dryga tio min. Skrik skrik. Stängda ögon och inget duger.
Tog med han till mig och skickade
Bart till H.

Tog fram två Ostbågar. Han blev faktiskt tyst en stund. Åt en. La bort den andra. Skrik.


Slog igång film på telefon. Skrik. Slog på tv. 01:05 Nu sover han. Han la sig ner bakom min rygg. Jag ammar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar