tisdag 11 september 2012

11 september 11.32

Varit på jaarmarkt i Lebbeke i spöregn. Inte direkt trevligt. Tycker synd om alla djuren som står på rad för att vänta på att någon ska köpa dem och alla fåglar och kaniner som sitter i små små burar.


Sammy är nöjd med sin Dumbo i vagnen :)


Kollar in getter.


Heaven klappar en :)


Till farfar. :) Shaun the sheep sa Heaven :) Det tjocka som fastnar i dörrar hela tiden


En stor instängd häst. Fastbunden över allt där han kan bli fastbunden.


Som ska få nya skor :) 


Leo käkar klubba i spöregnet :)

Är en tävling på facebook. Ni får jättegärna rösta på Leo om ni hittar honom. Jag skulle bli jätteglad om jag vann vanishprodukter. Dock så måste man gilla vanish tror jag så förstår om folk inte orkar =) Men skadar inte att försöka. 

Regnet öser ner så är nog slut på det fina vädret nu. Bart ska göra en tatuering idag och jag ska åka till Antwerpen och hälsa på Heidi ikväll bara Bart kommer hem i tid. 
I morgon ska jag nog hälsa på Heidi här i Wieze och på torsdag åker vi ev tillbaka till kusten beroende på vädret. 

Lördagen bjuder på plopsaland och Plops födelsedagsfest och söndagen på namngivnignsfest för baby Lilith. Måndagen ska jag ev äta med Stefanie i Mechelen och på tisdagen åker vi hem. Fullt upp med andra ord! =) 

Hoppas mina kläder jag har beställt kommer in till C&A snart :) Ska hämta ut dom och även köpa en sån här tror jag.

 Tycker dom är supersöta dom där. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar