tisdag 11 september 2012

11 september 20:31

Nej det är inte november. Det är september.

Blev inte nå Antwerpen för mig idag =/ Visade sig när Leo sovit middag att han hade feber och eftersom Bart varit och tatuerat sig så vill jag inte att han ska behöva bära hela natten. Så stannar hemma. Nu försöka få ihop det så jag hinner träffa Heidi med och hämta en sak.

Leo sover nu. Bart och Heaven kom precis hem så hon ska strax i säng. Sammys flaska står på uppvärmning.

Forslund har skickat mig en bild på vad det är för inloggningsruta hon får upp och det är inloggning till min vän Anettes blogg.. Vet inte varför. Vilka har fått upp det? Skriv gärna en kommentar.

Har tagit bort hennes blogg från min lista och lagt till den igen för att se om det gör någon förändring.

1 kommentar:

  1. Får inlogg till linneaturner står det nu? Förut var det två. Nu är det bara den kvar.

    SvaraRadera