fredag 14 september 2012

14 september 03:09

Skrik skrik. Hoppas Leo inte tänker vara vaken några timmar.

Tror han blev väckt av en mygga. Satt en på väggen som jag slog ihjäl. Och självklart vaknade Sammy samtidigt och skulle äta. Så kunde inte ligga tyst och still.

Så nu sitter Leo och skriker mamma och ylar här bredvid. Vägrar
Napp och kanin. Skriker mera när jag försöker röra vid honom. Har gått till dörren en gång och vill gå upp men ingenstans att gå. Svärfar sover på soffan nere.

Dessa mardrömsnätter får en att bli halvt galen. Nu ligger han ner iaf. Skriker så högt han kan. Sparkar med benen. Ja det är roligt nästan jämt
Säger tack för min telefon så man har något att göra. Annars tappar man förståndet.

Antar att Sammy med börjar skrika snart. Hör att Leo väckt honom.


03:19 Leo tog nappen tillslut. Man kan ej stoppa den i munnen på honom och måste hålla den i närheten av hand hand lite diskret så tar han den. Så nu är det tyst iaf och Sammy äter igen.

Han åt sin flaska med nästan 170ml bröstmjölk i igår kväll. Hade ammat cirka 30 min innan och ammade mera cirka 30 min efteråt. Brukar ju sova til framåt morgonen men nu vaknade han som sagt före kl tre.
På torsdag blir det BVC. Ska bli spännande. Han börjar bli tung lilleman.

Sen glömmer jag ju. Hade ett meddelande på messenger här. En liten flicka föddes igår kväll. Grattis bästa Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar