fredag 14 september 2012

14 september 15:39 *



Pratade med min vän Forslund idag ang att bo i hus, inbrottstjuvar och våldtäktsmän. Vi kom in på att det vore bra att ha larm men att det kostar en hel massa.

Satt precis och surfade runt och hittade en sida med namn Larmkollen som hjälper till att jämföra olika sorters hemlarm.

Larmkollen.se hjälper till att söka den larmleverantör som är bäst. De går igenom larm, övervakningssystem och olika aktiva larmtjänster. Det är väl som med det mesta. Det som passar mig alldeles utmärkt passar inte grannen. Vad är viktigt för dig när du tänker på huslarm? I radhus känner jag inte att det behövs men bodde jag i villa skulle nog jag vilja ha det iaf.

På deras sida finns de diverse företag att välja mellan för att sen i lugn och ro läsa vilka priser företagen har och vilken sorts larm man får. Skönt att slippa leta runt själv på olika sidor tycker jag. Enkelt när någon annan har slagit ihop allting på en sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar