torsdag 20 september 2012

20 september 20:00

Hemma igen.

Redan igår begav vi oss ut på shopping. När vi kom till Erikslund kollade vi in nisses som gått i konkurs och fick tag i mitt utebord med stolar. Bart köpte en låda att förvara leksaker i och jag en spegel. :) två par handdukar var och inbjudningskort till Heavens kalas.

Första natten i husvagnen blev okej. Tre ggr vaknade Leo och skrek och idag kom jag på att han kanske skriker för att han har ont i höft, ben eller knä. Han går ju konstigt som sagt och nu när vi börjat använda skor igen märks det mera. :/

Idag var vi till BVC med Sammy. Gossebarnet vägde nu 6060g och var 63cm lång med ett hattmått på 40.7 så hade alla kurvor planat ut och pekade neråt så nu tyckte hon jag skulle lägga till lite ersättning. :(.

Till hälla och blev så glad för stadium hade rabatt på sina Everest overaller. Ville eg ha en turkos till Leo men fanns ej i storlek så blev en grå. 399:- Ist för 699:-

Hittade även tapet till vårt sovrum. Hoppas jag blir nöjd. ;).

Hem och hämtade upp stora barn och Sammy fick sin första flaska ersättning som han slukade. :) sen vidare för att träffa mamma jag inte träffat sen i juni. :)) glada barn och en glad mormor. Träffade även på syster och River. Stora killen. :))

Nu har Heaven somnat för en stund sen och jag sitter bredvid Leo som snart somnar.

Heaven ska till distriktssköterskan i morgon. Kolla utslag. Har massa såna på armen. Sen dom jag visade förut på bloggen på ben och armar.

I morgon ska Bart även till ortopedien för sitt ben. Så ska vi på banken. Hämta släp och möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar