lördag 22 september 2012

22 september 12:44

Trött är jag :) Heaven är inne i en fas nu som gör att man blir helt utpumpad. I belgien började hon ju sova lite längre på morgonen så vi tänkte att äntligen. Nu vaknar hon igen kl 06,47 på morgonen (jag kollar, exakt på minuten varje dag:) och de senaste tre dagarna har hon skrikit "ik wil farmor hebben. Ik wil naar farmor gaan". Ja blir man matt? Sen skriker hon tills vi går in runt halv åtta :)

Här sitter jag. Sammy sover. Han åt och åt och åt så tillslut blandade jag 1dl ersättning och gossen somnade. Leo sover med. Heaven spelar på min telefon. Har kört igång en torktumlare och så fort Leo har vaknat ska han få någonting i magen så ska vi åka och hämta upp mamma för att sen åka och hämta ut salvorna åt Heaven.

Bart river tapeter och farmor och farfar tapetserar. Teamwork. Går sakta men framåt sa Bart :) Huvudsaken är ju att barnens rum blir klara. Vårat sovrum hinns med. Bart är ju hemma i två veckor till. Så vi har två veckor på oss att packa upp skapligt. Skola in Leo på dagis igen. Komma igång med Heavens dans. Gå till tandläkaren för Bart och till vart det nu mera var. Jag är helt matt och behöver min kökskalender för att hålla ordning på allting som skall kommas ihåg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar