onsdag 5 september 2012

5 september 19:31 *


Nu när man sitter här hemma och är föräldraledig så funderar jag mycket över att gå tillbaka till skolbänken igen. Frågan är bara vad jag vill läsa. Hittade en sida där dom visar en hel massa utbildningar som finns i Sverige. 43 446st för att vara exakt. Lätt att söka på då man kan välja vilken sorts skola, om det ska vara distans eller på skola. Om det ska vara i Sverige eller utomlands :) Skulle ju vara kul att läsa utomlands men att dom möjligheterna finns inte för mig för tillfället.

Har hittat en kurs själv som jag vill söka och tänker söka till. En kurs i nederländska :) En språkfärdighetskurs. Riktigt glad blir jag över att ha hittat denna sidan då jag brukar söka kurser och nu sökte över hela Sverige =) Jag hoppas att jag får läsa den nu.
Tips tips för alla er som vill söka vidare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar