onsdag 5 september 2012

5 september 2012


Har varit på Beekse Bergen några dagar nu :)
Vad kan jag säga? Jättestor fin camping. Liten svimhall med en barndel som var inhägnad. Super när man som jag har flera barn. Dom kan inte komma ut därifrån till större pooler. Det var endast 30cm djupt och när man satt vid borden såg man hela poolen. Alltså kunde jag sitta kvar och amma när dom andra två lekte i poolen =)

Fanns lekparker på plats. Ett tåg som körde flertalet ggr per dag och en båt som gick över sjön som låg mitt i campingen.
Bredvid receptionen fanns ett stort lekland som vi tyvärr inte han kolla in men som såg helt okej ut på bilder.
Fanns ett zoo bredvid campingen man fick gratis tillträde till. Safaricamp. Det var antingen att promenera genom, åka båt, bil eller buss. Kändes som om man kunde röra vid djuren då det ofta var vatten och sen ett lågt elstängsel och detta gjorde att det kändes som att djuren var nära.

Måste säga att detta är det bästa zoo vi varit på. Var precis lagom avstånd mellan lekparker. Barnen var intresserade av djuren tills vi tog oss till nästa lekpark och så fick dom leka en stund.

Kom dit i lördags. Efter lite krångel så hittade vi våran husvagn som bestod av tre sovrum och ett stort vardagsrum! =) Lagom för oss. Liten dusch och toalett.


Våran husvagn =) 


En bild på baby Sammy som idag är hela 2 månader =) 


På efteling. Heaven på en svamp. Alla svamparna spelade musik. 


Ja och Leo ska åka karusell. Dom här åket runt i luften över parken. Leo sa mest oj oj! =) 


Sätter Sammy i sjalen hos svärfar.


Så vi tog och åkte en karusell jag, Bart, Heidi och hennes vän :)


Bart åker bil med barnen.


Vi åker båt =) Supermysigt men Heaven blev lite rädd =) 


Heidi, Elli och Heidis vän.


Utanför Safari Camp.

Familjen Möller/ van Haudt


Familjen Möller/ van Haudt


Trött Heaven =)


Tiger :)


Bart leker i lekparken. 


Elefant.


Zebra.


Heaven på en häst på C & A i Tilburg.


Belgiska gränsen :) 


Underbart träd. Berättar sagor :) Fanns också i Efteling.

Ja där är lite bilder från våran semester =) Ska ta och skriva mera sen. Ska dricak ur min cola. Väcka Leo som sover på övervåningen. Snart kommer min vän Heidi hit en stund. Bart och dom ska äta kanin ikväll och jag kyckling. Kanin är ingenting för mig.

Oroar mig mer och mer för Leos vänsterben. Han går konstigt. Sätter ner foten konstigt och trycker ut knäet. Skönt att vi snart ska gå till läkaren med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar