söndag 9 september 2012

9 september 09:32

Igår tog jag och Bart en tur till Dendermonde och inhandlade gaviscon baby till Leo. Om det kommer hjälpa eller inte visar sig =)
Tog och beställde lite kläder online från C&A som jag ej hittade i Dendermonde så nu har jag snart alla julklappar klara till ungarna. Skönt det.
Dom ska inte få så mycket i år tänkte jag. Blir så mycket skit iaf =)

På eftermiddagen åkte vi hem till svägerskan och grillade. Gott gott. Kyckling, fläsk, kött, köttbullar, hallomi etc. Massa olika grönsaker och som vanligt här i Belgien en uppsjö av såser. GOTT!!


Ungarna leker i trädgården. Leo kan nu klättra upp för stegen på baksidan och uppför pinnarna som ni ser bredvid rutschkanan. 


Svägerskan och svågern. 


Sammy får ligga på mage. 


Jag och Sammy.


Svåger, Oona och Heaven.


Bart och Sammy.


Debby och Sammy.


Bart och Leo.


Jag tyckte att det där krysset på himlen var så fint så och dom andra tittade på mig som att jag vore dum i huvudet =) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar