söndag 21 oktober 2012

21 oktober 09:43

God morgon.

En riktigt bra natt blev det. Leo höll på att krångla och hon var nog närmare 21 när han väl slocknade men sen sov han till morgonen så det kan man inte klaga på.
Heaven kom upp hostandes runt halv tio. Hade väntat mig det då hon hostade konstant så efter lite näsdroppar, hostmedicin och lite verkoudheidsbalsam (eller hur stavas det) på bröstet så somnade hon om i våran säng. Har hostat sig igenom natten och även fått mera medicin under natten.

Nu har vi hunnit olja in köksbordet. Tagit en snabbdusch. Utfodrat och klätt barn och nu är jag astrött. Karin och hennes barn ska komma över så får bli en kopp kaffe då så jag håller mig vaken.

Ska hem till farmor i eftermiddag på besök, middag och fixa i ordning husvagn inför vintern.

Bart har lämnat in sin ansökan till nästa år nu. FP varannan fredag hela året och sen ska han vara hemma med Sammy 15/4 till 1/10.  Själv tänker jag också vara hemma med Sammy fram till 6/5 eller nått sånt oh sen går jag in och jobbar. FP hela augusti och semester hela september. Vi får se vad chefen säger om det. Antingen det eller så fortsätter jag vara hemma enda tills i höst och vi tar ut dubbeldagar istället.

Ha en bra dag.

Läste en väns blogg om att hon börjar känna sig gammal och rynkig.. Jag med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar