fredag 26 oktober 2012

26 oktober 18:35

Haft besök sen igår av Malena med barn från Belgien. Blev tacos igår och sen utelek då vi även fick se snöflingor falla.

Leo fick röja hela kvällen. Bart gick med han till sängen 21,30. Kl 21,45 sov han. Kl 22,30 vaknade Leo och skrek, och skrek och SKREK fram till 23,30 ungefär då jag lyckades bryta skriket genom att erbjuda en sinasapril (eller hur det nu stavas) och sen ville han sova.
Heaven ropade på mig i sömnen kl 00,10, 01 och sen kl 02,40 var hon äntligen vaken och kom till oss.
Leo vaknade igen när Barts klocka slog igång kl 05,10 så då skrev han ett tag.

Var till BVC idag. Blev 4 månaderskontroll av Sammy som dalar på vikt och längd trots massa ersättning så hon föreslog att vi skulle börja lägga till gröt nu. Känns helt okej. Dock fanns ej gröt för 4 månaders på konsum så får vänta till jag orkar åka till MAXI.

Med Leo så var allt på topp. Utan sömnen. Hon tror att han är i 1½ års fas och att han behöver mertid med oss så får försöka ge honom det. Hon tyckte även att vi kanske skulle träffa en psykolog. Jävla tjat om det.
Vi får väl se hur det blir men vi ska tillbaka i December för att barnläkaren önskade en kontroll av vikt och längd?! När jag frågade ang detta eftersom Leo skriker om nätterna, bajsar massa ibland etc så var detta NORMALT!!!! Nämnde även idag att han rapade massa igår kväll och fes och hon undrade "kan han ha ont i magen?" Ja vad fan. Det jag försökt säga.

Ja vi får väl se vad som händer.

Lyckades inte få Leo att sova middag idag. Massa skrik och går inte att vara konsekvent när jag har flera barn så blir lägga, ta upp, testa vagn, ta upp. Skrik, tårar, snor. FY fan. Nu tittar han och Heaven film och har fredagsmys. Jag är så trött så jag tror ögonen trillar igen snart men ska ta mig ut på en promenad innan jag ska sova.

Ja det var väl allt. Hoppas båda somnar så jag kan promenera vid 21 tiden idag.

Tack för mig.

Har föressten köpt en present till Heaven. Hon och jag ska gå på disney on ice den 29/12 kl 14,30 :) Bara vi. Ska hon få i födelsedagspresent.

1 kommentar:

  1. Vilken fin present, hon kommer att bli överlycklig!
    Kram Anette

    SvaraRadera