tisdag 30 oktober 2012

30 oktober 01:40

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig. Hade tänkt mig en promenad till öppna med Leo. BVC förespråkare egentid så en promenad dit. Leka. Promenera hem. Då hade Leo fått egentid. Jag motion och förhoppningsvis hade Leo sen sovit i vagnen.

Visade sig att öppna var stängt. Beslutade då att jag skulle åka till badhuset med Leo men först förbi jobbet. Åkte dit, kollade in nya lokaler. På väg därifrån somnade Leo i bilen så åkte hemåt istället och tog en promenad med honom i vagn.

Bart har jobbat kväll men gick alldeles utmärkt att lägga barnen. Somnade i princip direkt så kl var bara barnet när jag la mig ner. :).

Mamma har haft otur idag. Lånade min bil för att flytta kartonger. När hon skulle lyfta en kartong så högg de till i armhålan på höger sida och därefter blev lillfinger och ringfinger röd/blås. Inte nog med det. Min bil började hacka och krångla igen så nu är den tillbaka på verkstaden.

Nu hoppas jag att ätande Sammy somnar snart igen. :) jag är trött. Har både Leo och Heaven här i sängen.

Förresten så fick Sammy smaka het igår. :) ingen hit men misstänker att det blir godare när han förstör att svälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar