lördag 10 november 2012

10 november 18:10

Äntligen kväll efter en lång dag. Upp i ottan. Leo sov gott i sin säng hela natten medan Heaven kom ner till mig. Sammy lyckades sätta ersättning i halsen inatt så han har hostat och andats konstigt. Men han mår bra.

Blev en sväng ut till lekparken på förmiddagen idag. Sällskap av Camilla och Adrian. Lunch med dom och jag lyckades få Leo att somna i vagnen så han sov drygt 40 min.

Heaven och Leo höll på att hoppa från sina fåtöljer och Leo lyckades hoppa just när Heaven kröp framför honom. Han har ett rivmärke på sidan av halsen nu. Stackarn.

Bart hade fri hemgång så kom hem tidigare så jag åkte till toys r us oxh köpte en liten present till Lisa och sen en sväng in på maxi för frukt. Hade Leo med mig så han fick lite egentid och både banan och korv att äta. Träffade på Emma, Daniel och Albin så blev besök av dom.

Har hunnit med att äta middag och nu barnen i duschen. Sammy och jag kom precis ur.

Tänkte lägga ut bilder till er som bor i Belgien och ej kan hälsa på mig. Hur lekparken snett utanför dörren ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar