måndag 12 november 2012

12 november 13:05

Tagit en promenad med Leo idag så han fick sova lite middag. Fixat korv i ugn. Kört en maskin tvätt och hängt och snart är nästa maskin klar. Ska strax klä på Leo och bege mig till lekparken här utanför så han får gunga lite och sen ska jag iväg på dansskola med Heaven.
Bart är hemma och har feber så Leo får stanna hemma med honom så jag, Sammy och Heaven tar en sväng till maxi efter maten för veckohandling.

Annars rullar livet på. Snabbt går det. Sammy fick smaka majspure och och päronpure idag och det uppskattades =) Han börjar bli tjock nu min minibebis. Inte trodde jag att han någonsin skulle få veck på låren :) Gosungar.

Det är tur att man är glad på dagarna och älskar sina barn trots dessa hemska kvällar och nätter.. Nej nu bege oss ut i de fina vädret.

1 kommentar:

  1. Hej.

    Blev lite nyfiken på din blogg efter att ha sett dig på öppnis på Råby idag så jag letade upp den. Alltid kul att hitta lite nya bloggar att läsa. :-)
    Vilka fina barn du har, och jag hoppas sömnbiten löser sig snart, har själv det rätt kämpigt med min 22-månaders tjej även om hon har blivit miljoner gånger bättre på sistone!

    SvaraRadera