torsdag 22 november 2012

22 november 22:03

Idag är det en månad kvar till prinsessan Heaven Nathalie blir fyra år. Vart tar tiden vägen? Jag har alltid haft svårt att minnas saker så tycker det är jobbigt att inte komma ihåg hur hon såg ut när hon kröp etc. Tur man har bilder och filmer. :)

Haft en bra dag. Idag kom dom och installerade parabolen så nu har vi tillgång till tv vlaanderen. Minns att jag brukade kolla på spoed (stavas det så?) när jag bodde i Belgien. Visas det fortfarande? Bart är salig och dansade runt med barnen när han kom hem. :)

Sammy somna kl 12 och jag lyckades sova 1.5h med honom. Behövligt. Han är piggare men inte matglad. Hostar massa men ingen feber. Fått lite Ventoline nu som läkaren ordinerade. Hoppas natten blir lugn. Att prickarna försvinner så vi kan gå till öppna i morgon.

Nu. Godnatt. :)

23:21 snart kanske jag kan få sova. Varit hos Heaveb tre ggr och nu hade jag nästan somnat när Leo vakna. Han ligger bakom mig och skriker nu och jag matar Sammy som Leo väckte. Men snart så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar