onsdag 28 november 2012

28 november 02:31

För fan. Varför ska man vara vaken när man är sjuk. Andra natten nu som sagt. En så länge bara en timme. Men han somnade Senare. Runt åtta. Vaknade nio. Vaken till efter elva. Nu har han väckt Sammy massa så nu får jag mata Sammy fast han inte brukar få mat på natten

Feber har Leo men de är också allt. Gnäller massa och petar sig i munnen uppe i kinden. Kanske en kindtand på väg.

Själv känner jag mig tjock och svullen. Blev ingen promenad idag pga skitväder. Hoppas att jag tar mig iväg i morgon.
Heaven har drop in fika på dagis men utan barnvakt kan jag inte gå.

Men men. Tyst!!! Nu Leo. Mamma. Pappa. Bil. Bilar. Auto. Mamma. Bye byn säger hn högljutt här bredvid mig. :( kommer inte få sova. Fick iaf en Alvedon för tjugo min sen så han kanske ger upp snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar