onsdag 28 november 2012

28 november 20:47

Min karaktär är i botten. Igår köpte jag en paradisask på MAXI för att jag föll för reklamen. Den kostade ynka 25:-. Hur dum får jag vara? Har ingen karaktär alls och har ätit nästan en halv ask sen igår. Nu fick jag nog. Varje chokladbit innehåller 54kcal så jag tog helt enkelt och kastade halva asken i komposten. Vad fan håller jag på med för frosseri? =)

Men men nu återgår jag till mina morötter.. Har ju snart gått ner 12kg och har 13kg kvar då ska jag väl inte falla för chokladfrestelsen igen :) Bart kommer tro att jag är galen men så får det vara.

Fick nyss mess av Malin att hon äter chips och godis. GOTT! Vill jag med. Men hon är gravid i v 38 och kan unna sig :) Jag är inte gravid längre och tänker inte bli igen. Jag ska bli "smalare" igen. :)

Nya tag helt enkelt.

Ser att det snöar ute :) Mys.. Hoppas snön kommit för att stanna nu!!! =)

Tog nästan två timmar att lägga Leo idag. Sammy somna 18, vakna 19. (ovanligt, nej). Så fick ta med han upp till Leo. Runt 20,10 började Sammy tröttna så fick lämna Leo och gå ner och ge Sammy (som vägrar amma :(( en flaska och runt 20,35 blev det tyst på Leos rum. Var nyss in och äntligen sover han.

Själv ska jag koll in greys! =)

1 kommentar:

  1. Superbra jobbat, 12KG är inte lätt att gå ner! Förstår att det inte är lätt att hålla dieten när julen närmar sig, men du är hur duktig som helst tycker jag! :)

    SvaraRadera