söndag 4 november 2012

4 november 00:47

Lördagen var riktigt trevlig. Totalt tre promenader. Två längre och en kortare så cirka 1 mils promenerande.

Heaven var på kalas hos Ida och till middag blev det stoofvlees med pommes tillsammans med Fam Ekström/Chape. Trevligt som alltid.

Tog beslutet idag att Leo får somna i vår säng några nätter så drygt en timme låg jag här. Framåt nio sov han.

Nu är jag dock trött. Begick misstaget att vara en trevlig sambo och kolla lite på tv. Kl var nog 2230 när jag la mig. När jag nästan somnat hosta Leo. Sen vakna Sammy vid midnatt. Ätit 150ml ersättning, bajsat massa (första gängen sen. Ja när?? Han var en vecka eller så). Nu ammar han. Heaven har varit vaken. Eller drömt? Gråter och sparkar med benen. Undrar om hon har växtvärk?

Får lite ångest då det snart är morgon. Usch. Tänk om man fick sova hue man ville, när man ville i minst en vecka /)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar