måndag 5 november 2012

5 november 07:13

Varför kan man aldrig få sova? Jag hatar att aldrig få sova. Bart skulle lägga Leo igår. Efter 40 min skrik orkade jag inte längre. Tog upp Leo. Gick tills hans rum. La en madrass på golvet. Efter en timme somnade han. Tyst. Bart arg. Kl var då 20:45 och sen ska Heaven läggas. Fick henne i säng och gick på promenad. Måste ha energi.

Nästan somnat. Kl elva vaknar Leo och skriker så närmare midnatt får vi somna. Sen kommer Heaven ner. Leo och Heaven har hostat ikapp och våda ska ligga uppe på mig. Har huvudvärk som göe ni tokig.

Kl sex vaknade Heaven och började skrika och gråta om att hon skulle se på tv. Nej sa jag väck inte Leo. Säger att jag kan slå på tvn uppe. Hon kan gå upp och leka. Men nej. Vad gör hon. Fortsätter. Jag blir galen. Leo och Sammy vakna. Jihaa vilken rolig dag det kommer bli. Leo kommer ju inte sova middag och snart är det kväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar