tisdag 6 november 2012

6 nov 04:31

Finns verkligen ingen logik alls i Sammys nattätning. I förrgår varannan timme. Igår ingenting och inatt är du andra gången hittills.

Gick bra med Leos läggning idag. Ä
Tänkte jag testar hur de fungerar om bart åker hemifrån. Så han tog Sammy. Sa hejd. Gick ner. Smällde i dörren. Tv fem min. La Heaven. In till Leo. Sjön lite. Lite började gråta. Jag slog på in the nightgarden och vände bort skärmen så Leo ej såg. Efter typ tjugo SEK ville Leo se. Kollade på rn sex min episod. Gav mig telefon la sig. Sov.

Han vaknade dock vid halv tre och kom till min säng. :)

Igår blev Sammy fyra månader. Vad kan han eg ??

Han kan le stort. Han skrattar inte med ljud dock. Har hänt ett fåtal ggr bra.

Har börjat med glädjetjut barn håller på med. :)

Försöker lyfta upp rumpan när han ligger på mage.

Vänder sig åt båda hållen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar