tisdag 20 november 2012

20 november 19:10

Dagen började bra med att jag lyckades få ett hjärta i min kaffekopp :) 



Hela förmiddagen tillbringades så här med Sammy i sängen. Allt för att den lilla gossen ska vara nöjd.



Och nu har han äntligen somnat igen. 2 timmar med gnäll och tårar. Inte ledsen, inte skrik utan gnäll-ta-hand-om-mig-jag-mår-inte-bra. Tycker synd om honom. Ratar napp, bröst och flaska. Bajsar en del och kissar en del. Synd med bajset dock eftersom han förlorar vätska där med.Våran doktor på hemdal har ringt två ggr idag. En gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen för att höra sig för om hans at. Hoppas att inte febern stiger för mycket igen nu på kvällen. Har haft som mest 38 under dagen. I sånt fall ska jag nog be om att få ett till crp taget. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar