fredag 14 december 2012

14 december 19:39


Vilken dag vi har haft :)

Upp i ottan eftersom ungarna ville upp tidigt och redan före 10 i morse var vi på väg till bilen för att åka till Leos Lekland och gratta Keegan :)

Ungarna röjde massa. Vad trevligt det var det. Öppet, ljust, rent och fräsht. Maten var helt okej och lagom pris. Inträdet dyrt men överkomligt. Dit kommer vi åka mera gånger.

Hem för att släppa av Bart och sen vidare hem till Karin för marängsviss fika och mera lek. Tobbe var där med sina fina pojkar Edvin och Elliot Så blev massa lek för barnen. Födelsedagsbarnet beställde kebab till middag så jag delade en kebabtallrik med Heaven, Leo och Keegan. Känner att mitt kaloriintag är alldeles för högt idag.

Leo ligger i sängen och kollar in in the nightgarden och Heaven pratar med sina nya ponnysar hon har fått. Sammy har ÄNTLIGEn somnat. Han har väl sovit cirka en timme totalt sen kl sex i morse. Han har inte varit ledsen på något sätt men inte velat sova. Hoppas att han trots detta sover okej inatt. Nu väntar jag på att mina stora ska somna och sen så ska jag med lägga mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar