fredag 21 december 2012

21 december 19:59

Haft en bra dag idag igen :) jag och svärmor var till maxi på förmiddagen och svärfar som även är gudfar till Sammy bad mig handla något han behövde för runt 40€. Så två paket blöjor, två paket ersättning, ett paket gröt och tre burkar fruktpure blev det. Vilken toppen present. :) så nu behöver iaf inte Sam svälta. :) gårdagens middag blev uppvärmd till lunch och sen en tur till pulkabacken.

Jag tror jag tyckte det var roligast. :) Leo var trött. Sam sov och Heaven ville gå hem och pärla med Oma. Hon fick pärlor av keegan i present igår nämligen. :) är ju super roligt med pulka.

När Bart kom åkte jag och svärmor iväg och fixa sista julklapparna och sen hemåt igen.
Mys med barnen och nu är kl mycket så nu ska de sovas. Jag ska promenera oxh slå in julklappar. I morgon blir nog en jobbig lång dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar