måndag 3 december 2012

3 december 12:29


God dag..

Haft finbesök av Emma och Sigge på förmiddagen. Sigge och Leo ville inte riktigt leka men Heaven styrde upp det så gott hon kunde. Skulle bli korv och potatis till lunch men potatisen var djupfryst så blev äckliga makaroner :)
Igår var vi ute och åkte pulka bra länge med Elinor :) Kommer lite bilder här nedan sen. Tyvärr har vi bara en bob som vi fått av farmor och farfar så blev en del tårar. Förhoppningsvis kommer väl tomten med något mera att åka på. Jag och Bart måste nog införskaffa varsin stjärtlapp :)

Leo ligger i sin säng och ska sova middag. Har legat där i 20 min hittils. Ligger och sjunger imse vimse spindel. Vi får väl se om han somnar eller ej.



Jag och Heaven :)



Fina ungarna i sina Jofa hjälmar.. Så synd att det ska läggas ner i Malung.



Så här låg Leo och tittade på mig drygt en timme innan han somnade igår :) Jag hann göra situps, plankan, rumplyft och läsa massa i en bok :)



Bästa meter Elinor, Heaven och Bart.


Elinor och galen babyn :)

2 kommentarer:

  1. Har du missat vår stora JULPÅSETÄVLING, med produkter till ett värde på över 5000:- kronor?

    Krävs endast en kort motivering för att delta!

    Kika här för att läsa mer: http://lica.nu/2012/december/tavling-vinn-julpasen-varde-5000-.html

    SvaraRadera