söndag 30 december 2012

30 december 13:35


Erfarenhet av nätpoker är någonting jag inte har. Jag vet att min pappa brukade spela och att han även vann större summor ibland. Själv har jag varit lite rädd för att spela på nätet då jag är rädd att jag kommer spela för mycket.

Kollar man hemsidan så finns information ang poker och hur man ska gå tillväga. För att som sidan säger så är det att ju mera man kan om poker desto större cahans är det att man får en jackpot. Finns så mycket ord när det gäller poker jag inte kan som är viktiga att kunna för att man ska kunna spela.  Det enda jag hade hört talas om var "bluff" vilket innebär att man satsar de dåliga korten man har på handen och hoppas på att motspelarna ska ge upp trots att dom egentligen har bättre kort.

Redan 1998 så började poker spelas online.  Den mesta kända pokerturneringen som hålls varje år är World Series of  Poker och den hålls i Las Vegas.

Så ja. Man kanske skulle pröva lyckan? :)

Pokertaktik & pokerstrategi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar