söndag 16 december 2012

16 december 20:55

Vilken dag. Trött jag är. Men Heaven har haft sitt kalas och sover nu sött i sin säng :)

 Sammy behövde duscha eller bada och jag hade ingen tid men alla ideér är väl bra utom dom dåliga? Eller vad är det de sägs? I diskhon i tvättstugan satt han glatt och plaskade och ren blev han.

 Heaven hjälpte mig att göra tårta. Hon ville ju ha en my little pony tårta och tyvärr hittade jag inte någon tårtoblat med ponnysar i år. Var även sent ute. Men hon tyckte denna tårta med riven vit choklad på var alldeles underbar. Man ser ju verkligen att den är hemmagjord men det viktiga är ju att hon blev glad.

 Hennes bord är dukat. För henne, Edvin, Leo, Ida, Maya, Liam, Elvira och Keegan. Tyvärr kunde inte Keegan komma för han var sjuk och min lilla prinsessa var ledsen så ledsen tills Leo frågande sa Keegan? Och Heaven sa "men han är sjuk, han måste vara hemma hos sin mamma och pappa då". 


Och sen dagens prinsessa. Så stolt över att få ha på sig mammas lypsyl som är glansigt..

En bra dag har vi haft. Promenaden är avslutad och jag ska snart stupa i säng.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar