tisdag 1 januari 2013

1 januari 17:38 *


Film är någonting jag verkligen tycker bra om. Personligen tycker jag inte det finns mycket bättre än att få sjunka ner i soffan och kolla på en bra film eller serie. Helst ska det vara mörkt i rummet och några stearinljus tända.
viaplay.se verkar vara någonting för mig. Där jag kan se på det jag vill, när jag vill och pausa när jag vill. Hatar reklamer och jag hatar att behöva gå ifrån mitt i en spännande film och att inte kunna pausa.
Att man sen även kan välja att se både på tv, surfplatta och mobil gör det hela ännu bättre.

Igår kväll så såg jag att det var Twin Peaks på tv. Länge sen jag såg den serien och var en av mina favoriter när jag var yngre. Funderar på att införskaffa den så att man kan kolla på den igen. Samma sak så såg jag häromkvällen att det var en toppenfilm på tv som jag inte kunde se.

Hittade även på ungarnas favorit. Dora.


Bild kopierad från viaplay.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar