fredag 18 januari 2013

18 januari 04:04

Ja. Undrar om det är hos morgon nu. Tog mig till sängen runt 21:30 igår. Somnade och drömde massa och runt 22:40 väckte S mig. Annars har det varit ta hittills. Varit till Heaven en gång för att ge Alvedon och vatten. Hämtade hit Leo 03:30 och sitter nu vaken med Sam. Hur ska man bryta hans vakna mellan 22-23 och 04-05? Är en omöjlighet att han behöver äta två flaskor på natten med.

Annars är det bara bra. B är piggare oh har varit ledig idag så jag och L var iväg till Irsta för date med två kollegor och deras pojkar. Synd att man ses så sällan :(.

Fredag idag. Inga planer på dagen. Ikväll ska jag och Leo åka till badhuset på bubbelklubben. Får se vad de är för något. Börjar 17:30 vilket jag kan tycka är lite sent. :).

Anette tack för svar. Har inte mätt mig En förra måndagen. Dags på måndag igen. Tror inte det ändrar sig heller. Står nog helt enkelt still. Min vän Malena kommer hit om några veckor så får väl chocka kroppen med lenoidas så kanske den fattar att börja gå neråt igen :)).

Nej nu hoppas jag att S somnar snart. Idag sänkte B sängen. Vi har ingen bebis längre. Ingen minibebis iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar