fredag 18 januari 2013

18 januari 23:53

Trött. Heaven är feberfri idag. Istället har Leo fått feber. Som mest 39.3 så inte då högt men trött och påverkad är han. Fick Alvedon runt 19 och nu när han vakna och fick komma till vår säng hade han 38,2.

S vaknade med när jag reste mig ur sängen. Bart tyckte han var varm men han hade bara 37,8 vid 19. Trots det fick han en supp Alvedon. Nu har jag en liten kamin i famnen som har 38.6 :/
Hoppas dom piggar på sig. På söndag börjar Bart jobba 14:30 så mormor kommer 13:30 för att se dom. Jag och H borde vara hemma runt 17. Hon ser fram emot söndagen. Åka tåg, träffa Edvin, gå på bio, få gratis godis. Ja allting är nog stort i hennes värld.

Nej nu hoppas jag att S somnar snart. Trött!!!

Precis löst ut Katerina janouch bok bedragen och jag blev positivt överraskad. Har läst böcker av henne tidigare som inte varit bra men den här boken i princip sträckläste jag. Blev även sugen på att kanske vidareutbilda mig till bm.

1 kommentar: