lördag 5 januari 2013

5 januari 00:26

Hatar att inte kunna somna. I onsdags 01. Torsdag 02. Idag tidigt. Före00. Men Sammy hade vaknat två ggr innan. Leo en och ligger nu i vår säng. Heaven hade jag varit till två ggr.

Nu sitter jag här mer Sammy som nyss vakna. Nappen dög inte och när jag smög ut till köket i mörkret började han skrika så ja. Snart sover vi. Hoppas jag iaf.

Hoppas denna jagliggervakenitimmar period ger sig snart.

00:35 Sammy sover igen men han här väckt Leo som skulle ha välling och det är bara att blanda till för annRs skriker han så Sammy vaknar igen. Leo har fått sin välling nu så hoppas han slukat den snart. Trött. Just nu skulle jag somna snabbt. Men de kan snart gå över så får jag ligga vaken igen.

Hoppas mina ungar börjar sova hela nätter snart. Säger bara tur att det är några enstaka nätter per månad som inte är så här. Det som är mest imponerande är att Bart sover. :) inte en mm har han rört sig sen båda börja vakna. Blir så avundsjuk.

0431 var vaken en timme runt två. H ropa massa. Nu vakna Sammy hysterisk för en kvart sen och väckte Leo som sprungit omkring hysterisk på nedervåningen för att han ej får välling. Igen. Vilken tur att det snart är kväll så denna idiotiska cirkus kan börja om.

Hann sova en stund. Vakna inte av attB åkte till jobbet heller. Kl är 05:28 och tio min har S varit vaken.

05:58 nu grinar jag bara. Håll tyst Sam och SOV!!! Skriker 30 SEK. Tyst 15 typ somnar i famnen. Så fort man lägger ner honom skriks det. Bara att inse att nu är det morgon. Snart kommer Heaven ner och sen ska de vara frukost och skit. Usch. Orkar inte. Kan man inte få sova bara.

1 kommentar:

  1. Jag fick också svårt att soman om nätterna nrä S var som värst, anatar att krioppen hellre är vaken än får en så väldigt hackig sömn?
    För mig gick det btätre att soman på ett anant sätlle, jag sov på soffan med S sovandes i hagen i två månader för jag kunde itne somna om i sägnen och S somande tillsut fortare om i hagen (här nere) än i sin sägn där uppe, sen btyte jag till gästsängen, Kan fortfarande ha svårt att soman, även om jag är jättetrött nrä jag går och lägger mig så ligge rjag klatrvaken i en timem elelr två väl i sängen, jättekonstigt. Likaså så kan ajg ligga vkaen i en timem efter att S vaknat för nappen (hon vakanr väll en tre gågner per natt för dne fortfarande) Lider emd dig, man mår ju psykiskt dåligt av att itne få sova ut.

    SvaraRadera