söndag 6 januari 2013

6 januari 11:32

Kanske dags att börja med lite roligare bloggrubriker snart?

Natten var ju helt okej tills framåt halv fem när Leo vaknade, kom ner till oss. Sammy vaknade och väckte Leo igen. Sammy somna om, Leo nästan, Heaven vakna så upp till henne och Leo blev hysterisk och väckte Sammy så Bart vakna och blev upprörd och tyckte att det var likasåbra att alla gick upp istället :)
Men fick alla att somna om lagom till att min klocka ringde kl 06 så var bara att smyga upp för att hinna få på sig kläder och tvätta av sig..

06:20 mötte jag upp Holm så tog vi en rask morgonpromenad mot jobbet :) Hon till sitt och jag till mitt.
Blir promenad hem med idag och sen så blir det eventuellt en promenad ikväll när ungarna sover. En riktig promenad alltså. Skönt att röra sig. Planen är att kanske kunna springa till jobbet i framtiden.

Sandra: Jag håller med i det du skriver. Jag har lättare att somna när alla ungarna vaknat åtminstonde en gång. Är nog så. Att man ställer in sig på att man ska vara vaken och ligger startklar och bara väntar så man kan studsa ur sängen och få dom att somna igen så fort som möjligt. Men ger sig väl. Någon gång.. HOppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar