onsdag 9 januari 2013

9 januari 12:26

Produktiv dag :)
Vaknade, upp och fixa med ungar. Slå igång en maskin tvätt, plocka ur diskmaskin och röja kök. Lämna Heaven och Leo till dagis och sen en morgonpromenad med Sammy. =)
Hem. Prata med Bart. Sätta på träningskläder och iväg till Friskis för ett soft pass. Medelåldern var nog 60 och jag och Camilla trodde att det skulle bli ett lätt pass men tänk vad skenet bedrog. Där om något lärde man sig att inte ha förutfattade meningar =) vi var båda svettiga efteråt.

Nu har jag hunnit duscha. Ge mig och Sammy lunch. Hängt tvätten och kört igång en till. Snart dags att hämta stora på dagis. Får se vad eftermiddagen kan tänkas erbjuda =)

Min lilla Sam har en tand på väg upp. Min lilla, stora kille :)

Sen något helt annat. Igår fick jag mail om att jag har vunnit 500:- hos activeoutfit.se. Hade tänkt köpa en kniv till Bart men han fick en i julklapp så att jag tror att jag slår till på ett första hjälpen kit istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar