tisdag 20 augusti 2013

20 augusti 09:26

Blev natt tillslut. Leo somna tillslut bredvid svärmor. Själv mår jag inte ett dugg bättre idag. Suck. Men ska snart bege oss till poolen. Hänga där. Lär inte frysa iaf om det är varmt. Redan varmt ute. 

Idag händer ingenting. Hänga vid pool och i lekpark och sova tidigt hoppas jag. I morgon ska vi på utflykt igen :). Två veckor ska vi vara här. Skulle gärna åka till kusten men är väl typ 3-4h bilkörning :(. Jag tycker om hav. Tycker om lukten. Att lyssna på vågorna. 

Jag hoppas Sammy kan gå innan han ska börja på dagis. Han övar varje dag. Några minuter men föredrar att krypa. Kommer vara höst när vi kommer hem
Så kommer behövas skor då. Det är han inte van med. Grimaserar och gråter om jag sätter på honom hans sandaler. Svärmor hade försökt en dag att sätta på hans vanliga skor men gick inte bra. 

Tur man är positivare på dagen. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar