torsdag 22 augusti 2013

22 augusti 20:50

Sitter med barnen. Alla strular och krånglar. Samma sak varje kväll. Heaven sover med Bart och sover hela nätter. Sammy vaknar x antal ggr och Leo en till två. Idag var bart uppe tidigt så jag sov men stressad sömn då vi skulle iväg och handla. 

Hem, äta lunch och sen hänga vid poolen. Heaven simmar nu halva kortändan av stora poolen själv. Huvudet över vattnet och när det inte går längre under vattnet och upp för att ta luft. Klarar hon hela kortändan ska jag filma henne.  Stolt är hon. 

Igår kväll var iväg till belves för kvällsmarknad. Tyvärr visade det sig vara kvällsmarknad enbart för mat. Fanns massa gott så nästa onsdag ska vi åka dit för kvällsmat. 


Heaven gjorde en fläta i sitt hår hon är så stolt över. 

Eftersom det inte fanns mycket att titta på promenerade vi runt och kolla in centrum. Hittade ett sjukhus. 


Vet inte om det är ett riktigt eller ej men ser häftigt ut. :)



Här är poolen Heaven simmar i. Inte illa. 

Ska bli skönt att komma hem och börja räkna kcal igen. Känns som jag blir tjockare och tjockare. Bart har med gått upp. Jag hävdar att det är allt bröd, majonäs och pommes men Bart säger att det är nyttig mat. 

Jaha. Heaven uppe och springer igen. Svärmor diskar och Bart har gått. Ska på ett sätt bli skönt när barnen är större. Kanske jag med kan få ha en semesterkväll som inte innefattar timmar i att söva barn. 

21:13 Bart hade inte hunnit iväg så nu är Heaven lugn igen. Sammy sover. Leo vägrar. Jag rinner bort snart. Svettig och äcklig. Snart dags för mig att lägga mig men lagom till jag lägger mig kommer Sammy vakna för första gången. 

När vi kommer hem ska barnen sova i sina sängar igen. Kan inte ha barn på mig dygnet runt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar