fredag 23 augusti 2013

23 augusti 02:30

Barnen somna igår så runt 21:30 tog jag en sväng till poolen och sen vidare till Yvan och Debby med Bart. Vid 22:45 sa jag till Bart att jag hörde ett barn skrika (vår husvagn ligger en bra bit ifrån. Kanske 3min promenad). Bart sa att det var inte något av våra barn. Nu undrar jag om det inte var det. 

Kom tillbaka vid 23:15. Hade två sms från svärmor. Bara svenska telefonen med. Ett 22:35 och ett 22:50 att Sammy var ledsen. När jag kom så sov alla. Sammy bredvid svärmor. 

Nu sitter jag här med Sammy som nyss vakna. Nyss varit till Heaven som med
Vakna. Funderar över om hon ska bli sjuk nu. Snorar och har sig. 
Förbannar mig själv som gick iväg. Kunde ej somna och sista gången jag kolla kl var hon 00:10. Så med andra ord nada sömn inatt känna de som. Sen är
De så varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar