onsdag 28 augusti 2013

27 augusti 23:18

Suck. 

Idag har vi inte gjort något. Jag sov halva förmiddagen när Bart spelade fotboll med barnen. 
Eftermiddagen blev mathandling och lekpark. Ponnyridning för Heaven och Leo. 

Lång middagssovning för barnen idag och senare en vanligt ikväll. En timme har Sammy sovit och har nu haft sin första skrikvända. Hittat ett apotek idag och köpt svindyra näsdroppar om det skulle vara att det är att han är lite täppt som stör. Gett honom Alvedon innan han somna ifall han har ont. Men icke. :/

Skriker hysteriskt. Vägrar napp och elefant till jag sätter mig upp och tänder lampan. Då passar det att bli tyst. :/. 

Men går iaf bättre inatt. Känns på mig med när jag blir väckt. Leo vakna nyss för att han ville ha nappen. Hitta den. Sprang på toa. Då vakna Sam. Kl är trots allt 03:01 nu. Har fruktansvärt ont i halsen. Hoppas det försvinner. Hemskt detta. 
03:18 fortfarande skrik och gnäll. Men skriker bara korta perioder. Typ fem till tio sek sen tyst. Sen sprattel sprattel komma
Närmare. Flytta. Skrik  sparka med benen. Skrik. Suck. Jag är trött. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar