torsdag 12 september 2013

12 september 01:11

Leo skulle inte sova ikväll. Skulle sova hos Oma där Heaven sovit sen vi kom tillbaka från Frankrike. Han somna bra. Men vakna nyss. Hysteriskt rädd hos Oma i uthuset så hon fick komma in med hnm. B gick ner. Leo mera hysterisk. Weg pappa. Mamma moet komen. Så jag gick ner. Sam som var vaken för sjätte gången sen han somna blev hysterisk när Bart fick ta över så nu sitter jag här med båda två. 

Imorgon är det dags att åka hemåt. Ska även skicka in min skoluppgift. Vet ej om jag gjort rätt. Men det verkar inte någon av oss som är från Västerås förstå men vi ska skicka in samtidigt och försöka hamna i samma studiegrupp. 

Tur var väl att jag tog fram båtbiljetten idag. Bokade i januari. Vi skulle komma hem på mammas födelsedag. Dvs på fredag. Tar fram biljetten när kl är 14 och ser att båten avgår 11/9 kl 18:45. Stress. Ringde stena pch kunde boka om till i morgon. 


Träffade Anette i Aalst igår. Sam och Liam chilla på mcd. Liam intresserad av omgivningen och Sam av maten som han förövrigt försökte mata Liam med. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar