onsdag 9 oktober 2013

9 oktober 01:51

Ja här sitter man då. I soffan. Sen 01:15. Sam har varit otröstlig. Vet inte vad det är. Fick tillslut stopp på skriket genom att slå på bumba på youtube :) nu ligger han med sin vällingflaska i munnen men dricker inte och jag vågar inte försöka ta bort den :)

Annars lunkar livet på. Heaven har börjat fem års grupp som hon säger heter 'hjärtegruppen'. Idag var någon där och pratade om prinsessor. Att prinsessor är starka och bra. Hon visade noggrant upp det fröken sagt och blev förskräckt när hon glömde sista meningen. Jag sa att hon får fråga fröken imorgon men hon hävdar att de näste kunna det. 

Min bil. Är ett kapitel för sig. Batteriet hade ju dragit ur när jag var i Belgien. Idag starta vi den. Starta direkt med kablar. Inga problem. Varnar dock för abSbromsar ur funktion, ingen bromsvätska och medan B körde till parkeringen la servon av. Bokat tid och ska lämna in den nästa söndag. 

Inspirerad av min kompis Camilla kan jag säga att jag räknar kcal igen och försöker ta mig ut på promenad eller spring varje till varannan dag. 

Skolan går så då där. Längtar till den här kursen är klar och betyg ramlat in. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar