tisdag 24 december 2013

24 december 23:41

Gårdagen ville Sam ej somna. Holm var här för att spela Bingolotto och slå in paket. Tog drygt tre timmar att få lilleman att sova och sen sov han oroligt hela natten. Idag sov han middag någonstans mellan 45-60 min och hade trots det svårt att somna på kvällen. Runt 21 somnade han. Sitter just nu med honom för femte gången sa Bart la honom. 

Helgen var bra. Lördagen bestod av kalas. Heaven hade för kompisar. Blev lyckat. Tror jag. Hon var glad iaf. Kvällen blev tapas på tabasco för mig och några kollegor. Vi blev ju äntligen godkända på pmet så tyckte vi behövde fira.

Lördagen blev min prinsessa 5 år! Hur gick det till?


Min lilla knubbis på 51 cm och 4300g tiden går så fort 

Idag blev det julafton som vanligt hos farmor. Tack yill alla inblandade!!  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar